Nog thuis - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Dick Burgt - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Dick Burgt - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

07 Maart 2010 | Nederland, Berghem

Nadat ik met Berry en Jan-Willem naar een soort van open dag van een landroverclub was geweest gingen we nog even lekker spelen in het zand. Bij die landroverclub heb ik nog contact gelegd met een potentiële sponsor, maar dat terzijde. We gingen met de landrover van Berry en de oranje Opel naar een terreintje bij Spierings in Oss. Om even te oefenen en leuke foto's te maken.
Het valt niet mee om terrein te rijden met een auto. Echt heel anders dan ik gewend ben met een quad. Wel heel leuk, maar ik heb al ondervonden dat we met deze auto niet al te ruig terrein kunnen trotseren. Hij rijdt best snel vast. Of ligt het aan de chauffeur :s

• 08 Maart 2010 - 12:41

Gertie:

Ey lieve Dick.

Ja ja ik heb je gevonden en ga jullie zeker volgen op jullie afrika-onderneming.
    We komen zeker nog persoonlijk afscheid nemen maar voor nu alvast een geweldige tijd toegewenst en maak er samen met je reismaatje Nick een overgetelijk avontuur van!!!!!

We blijven je volgen.

Liefs van ons GG

• 10 Maart 2010 - 11:12

Bas:

kerels goed bezig! Het komt al snel dichterbij, Nick zie ik je nog keertje in den bosch?

Grtz

• 10 Maart 2010 - 11:13

Bas:

Grtz

• 15 Maart 2010 - 10:45

Tante Ans:

Dag Dick hoe is het met de voorbereidingen.
    Ben je alle voetballen kwijt tot woensdag dan is jullie mama jarig Groetjes

• 18 Maart 2010 - 22:47

Dick:

De voorbereidingen zijn nog in volle gang. Zowel met sponsoren als de auto. Wij zelf zijn er klaar voor, nou de rest nog :) En ja... we hebben nog steeds ballen. Groetjes

• 19 Maart 2010 - 17:13

Susan Strijbosch:

Wat een gave foto's!!!!!
    Ik blijf jullie zeker volgen!

• 21 Maart 2010 - 10:52

Astrid:

Ik denk dat het zo onvergetelijk word, dat later je kleinkinderen zeggen:"Och opa heeft weer een borrel te veel op, dan begint ie altijd over Afrika"

• 21 Maart 2010 - 11:02

Fam. Derks:

Hoi Dick

• 21 Maart 2010 - 11:03

Hoi fam. Derks :)

• 21 Maart 2010 - 11:05

Fam Derks:

Hoi Dick
    Het is al bijna zover, we wensen jou en je maatje een hele mooie reis toe en een behouden thuiskomst. Geniet er van! Groeten, Ann

• 21 Maart 2010 - 12:34

Fam Van Erp:

Hoi Dick,
    Nu komt het steeds dichterbij...,natuurlijk wensen wij jullie ook 'n hele fijne reis met veel plezier, geef je ogen de kost en zorg voor elkaar.
    groeten Marleen

• 21 Maart 2010 - 12:35

Fam Van Erp:

Hoi Dick,
    groeten Marleen

• 21 Maart 2010 - 13:23

Femke:

Ha Dick,
    eindelijk heb ik me ook aangemeld. Ach god werk heft tijd nodig en je bent nog niet weg.
    Succes met de laatste voorbereidingen, maak er samen een onvergetelijke tijd van!
    Groetjes Fem

• 21 Maart 2010 - 14:09

Gerdie:

Hoi Dick en Nick,
    Wij wensen jullie een geweldige en onvergetelijke tijd toe.
    Wij zullen jullie blijven volgen.

Groetjes Gerdie,Marion,Edwin,Xander en Maartje

• 21 Maart 2010 - 14:51

Jos En Jan:

Hoi Dick wij willen jou en je maatje(s) een goede voorbereiding en zeker een voorspoedige reis wensen naar het verre Zuid Afrika.
    Veel plezier en kijkgenot.

• 21 Maart 2010 - 19:08

Fam. Verstegen:

Ha die Dick,
    Dat wordt lekker sjezen door de woestijn met dat oranjemonster. Ik zal af en toe kijken om te zien hoe het met de stuurstang is afgelopen.
    Groeten,
    Jos

• 22 Maart 2010 - 15:53

Fam. Vd Akker:

Hoi Dick, wij wensen jou en Nick een hele leuke tijd en geniet ervan. Kom heelhuids terug allebei en wel zonder zo een met van die zoeloe lippen. Heel veel geluk en gezondheid voor onderweg gewenst. Wij komen nog afscheid nemen. Groetjes en een dikke kus. Claudia, Jos, Stephanie, Jos, ? en Jay en Nina.

• 22 Maart 2010 - 16:24

Hey mensen,
    leuk al deze goede wensen. De laatste hand wordt gelegd aan het klaarmaken van de auto. Nog wat stickers erop en dan is het bijna zover.
    Blijven volgen!
    Groetjes dick

• 22 Maart 2010 - 21:12

Fam Bevers Vd Burgt:

He Dick,

Succes alvast! Breng wat afrikaantjes mee, als je er toch bent. Heel veel plezier en doe toch ook maar voorzichtig.

Groetjes van Wilco, Colette, Wisanne, Laurijn en Marin

• 23 Maart 2010 - 13:48

Traveltec:

Hoi Mannen,

Wij wensen jullie heel veel plezier en succes met jullie reis. We horen jullie verhalen tzt wel een keer.

Groet Traveltec

• 28 Maart 2010 - 08:51

Francia:

Op 3 april vertrekken we om 12u vanaf het Olympisch Stadion in VakZuid. Vanaf 10u staat daar de koffie klaar en gaat deze dag de boeken in als de start van het grootste evenement ooit rondom een WK gerealiseerd!

Feest: DE AFTRAP
    Waar: VakZuid | Olympisch Stadion 35
    Tijd: 10 - 12u
    Dresscode: Oranje

• 30 Maart 2010 - 17:26

Stan En Ilona:

Hej jongens,

We hebben net de uitzending gezien en we dachten: wat een uitdaging! SUPER!!! Heel veel plezier en succes en hopelijk kunnen jullie tot het eind in Afrika blijven! (Lekker feestuuuhh, in ieder geval als Nederland doorgaat....!
    Groetjes Stan & Ilona

• 30 Maart 2010 - 18:03

Willy En Maria Van :

dick en uiteraard ook nick veel plezier op deze verrekte mooie trip en wij hopen dat alles (bijna)goed verloopt en het voornaamste blijf gezond. SUCCES!!!!!!!!!!

• 02 April 2010 - 14:59

Anika:

Hallo mannen!
    Vanmiddag de auto inclusief het inladen van de spullen helemaal klaarmaken voor het vertrek. De laatste uren in Nederland zijn voor jullie ingegaan(voor de komende paar maanden dan, gelukkig(A))
    Ik dacht ik ga eens even jullie verhaaltje lezen wat jullie de laatste dagen voor vertrek nog meegemaakt/gedaan hebben. Misschien ben ik hiervoor net iets te vroeg geweest...

Succes met de vele ervaringen die je rijker zult worden deze trip! Geniet ervan, dan zullen wij (de naasten van jullie) onze tijd ook wel doorkomen in Nederland.
    Tot morgen!

Liefs Anika (van Nick)

• 02 April 2010 - 16:07

Esther:

Hee Boys,

Helemaal klaar voor vertrek lees ik..!
    Maak er een TOP tijd van daar.
    Heel veel plezier en geniet van alles wat op jullie pad komt....ben zeer benieuwd naar jullie reis verhalen.

Groetjes Esther

• 02 April 2010 - 16:08

Esther:

Oh ja en zorg er voor dat jullie beroemd worden.........................dan brengt mn bal nog veel geld op ;)

• 02 April 2010 - 17:37

Lisanne:

site gevonden, laat die verhalen maar komen! ik ga ze volgen;)

ps. Leuke foto's!!

• 05 April 2010 - 17:54

Berry :

He nick en dick vermaken jullie je een beetje

vandaag (maandag 2e paasdag) even naar de bekende locatie geweest met de quad's mooie foto's van het baggeren ik verwacht ook mooie foto's van jullie ook als je vast rijdt