Klaar voor de start - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Dick Burgt - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Dick Burgt - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

02 April 2010 | Nederland, Berghem

Nadat we alle spulletjes rustig bij elkaar hebben gezocht. En na allebei ons uitzwaai-feest te hebben gehad, nie te zuinig! Is het nou tijd om te vertrekken. Morgen (3 april) vertrekken we om 12 uur vanaf het olympisch stadion in Amsterdam. Iedereen die zin heeft of heeel toevallig toch in de buurt is daar kan vanaf 10 uur ons voor het laatst (voorlopig) gedag komen zeggen.
We hebben de auto echt niet normaal vol liggen met vanaallles. Ik denk dat we het ook wel een jaar vol kunnen houden met deze uitrusting, jeuzes! Mega veel oranje gadgets die we de laatste dagen hebben gekregen zijn ingepakt. Ook al het eten en leuke afrika-reis-dingetjes hebben we meegenomen. En niet te vergeten.. Pringles :) Dit is het laatste berichtje vanuit Nederland. Let's get it started!

• 02 April 2010 - 21:21

Francia & Erik:

Hey Boy's geniet er lekker van en een goede reis. XXX van ons

• 02 April 2010 - 21:24

Niek:

Eerste.

Dick heel veel plezier en doe het rustig aan. En als er wat gebeurt doe het veilig

• 03 April 2010 - 08:31

Loes Vd Rijdt:

Jongens.... Heel veel plezier, geniet er van en een goede reis!!!!!!

• 03 April 2010 - 10:30

Martine:

Sorry dat ik niet op je afscheidsfeestje aanwezig kon zijn (ik heb er wel een, misschien wat meer, op je gedronken hoor;) ) maar ik heb natuurlijk afgelopen zondag nog afscheid (voorlopig) van je mogen nemen :D een super fijne reis! liefs je nichtje

• 03 April 2010 - 18:02

Menno Van Vliet:

Hey jongens veel succes en een zeer goede reis! ik ben jaloers op jullie :p

gr Menno

• 03 April 2010 - 18:14

Stefanie Roelofs:

Jongens,

Veel succes met jullie reis, en vooral heel veel plezier met z'n allen, makt d'r iets moois van!

Groetjes, Stefanie

• 03 April 2010 - 19:16

Theo&maria:

zo de aftrap van erika is gedaan en het natte kikkerlandje kunnen jullie achter je laten voor de komende maanden
    toi toi
    dikke kussen vanuit brammus

• 04 April 2010 - 10:25

Loes Van Beuningen:

Hey Dick!

Ik wil je nog even heel erg veel plezier wensen! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal onderweg tegen komt!

• 04 April 2010 - 11:31

Lize:

Eeey Dick en Nick,

Heel veel plezier en succes met alles.

Groetjes

• 04 April 2010 - 12:09

Stef:

Hey Nick en Dick,

Helemaal super gisteren in Amsterdam!!! Nou snel op weg naar Afrika zet 'm op!

• 04 April 2010 - 13:04

Matt Megens:

Ha Mannen,

De kop is eraf!

Heel leuk gisteren dat het vertrek zelfs doorgedrongen was tot de ANP nieuwsuitzendingen op de radio in de middag.

Ben benieuwd waar jullie nu uithangen en of er constant in kolonne gereden wordt, of ieder voor zich en weerzien op de etappeplaats van de dag.

Het zal het eerste wel zijn. Dat is immers ook het mooist om te zien zo'n lange bonte oranje slinger door het landschap.

Benieuwd of de dappere man in de open sportwagen zijn ruidende badkuip inmiddels vol water heeft staan.

Hoop dat ie z'n zwemvliezen en snorkel niet vergeten is!

Hier komt het soms even met bakken uit de lucht, ons weer is dus niet bepaald Paasbest, maar jullie gaan gelukkig steeds meer de zon tegemoet.

Gemiddeld hebben jullie maar een goeie 300 km op een dag te doen, dat is binnen Europa 'n peuleschil natuurlijk maar straks in de grote zandbak zal het wel wat meer tijd gaan vergen...

We houden het elke dag even in de gaten in elk geval , veel plezier en hou je haaks allebei !

Groeten van ons allen.

• 04 April 2010 - 13:59

Jan En Lenie Van Erp:

Dick en Nick, hele goeie reis, geniet van allerhand moois onderweg!
    we hebben onze ruud maar ff jullie site doorgegeven, kan ie vanuit Australië ook een keer kijken!
    groeten!

• 05 April 2010 - 16:37

Fem:

Ha Dick )en Nick),

na jullie zaterdag te hebben uitgezwaaid, is het nu echt begonnen! Genieten........
    Bij ons is de garage goed ingewijd met ons eerste verjaardagsfeestje, dus dat gaat goed komen.
    Geert heeft een mooie sponsorbal gekregen van jullie thuis, dus als je nog wat goaaaaaltjes over hebt.....op de Molenweg komen ze zeker goed van pas!
    Zit nu met een kater achter de computer na een weekend vol feest, dus weet weer even hoe jij je zaterdagmorgen voelde!
    Tot snel, groetjes Fem

• 05 April 2010 - 16:37

Fem:

Ha Dick )en Nick),

Tot snel, groetjes Fem

• 07 April 2010 - 14:54

Lisanne:

zou ik bijna dit verhaaltje vergeten!!:)
    leuke foto's

groetjesss Lisanne